Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kouzelné čtení na dobrou noc pro děti. Pejsek už se chystá spát, ale nejprve musí dát dobrou noc všem svým zvířecím kamarádům. Pomůžeš mu je najít? Vsuň kouzelnou baterku mezi stránky a zjisti, kdo se ukrývá v každé ilustraci, zobrazující noc. Text ve verších učí děti vnímat přirozený rytmus…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrou noc, pejsku! Kniha s kouzelnou baterkou je 215 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.