Doctor Who: Lux (Target Collection)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doctor Who: Lux (Target Collection) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Fifteen missing people. A light that hungers. A trip outside reality. A trip to 1950s Miami takes a dangerous turn, leaving the Doctor and Belinda at the mercy of Mr. Ring-a-Ding. A cartoon come to life who wants something that only the Doctor can give him. Can Belinda save the Doctor? Or will…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora James Goss

Zobrazit všechny knihy autora James Goss
Výběr knih vydavatele Ebury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.