Don't Say Um

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Don't Say Um koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Don't Say Um koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Don't Say Um koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Whether you like it or not, talking out loud informs almost every aspect of our lives, but an estimated 77 per cent of people have some level of anxiety around public speaking. In the age of technology, we’re getting worse at communicating by the day, but the good news is, everyone can improve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Don't Say Um je 478 Kč

Výběr knih vydavatele Ebury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.