Dokud jsme dva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dokud jsme dva aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Láska trvající skoro padesát let... Prožili toho spolu tolik. Začínali z ničeho, měnili nájemní byty, destinace, procestovali svět. Překonávali nástrahy hrozící ponorkou, dlouhá odloučení... A vše, co je potkalo, unesli, protože byli DVA. Co jim pomáhalo kromě humoru, pro oba tolik potřebné…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Helena Tyburcová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Tyburcová
Výběr knih vydavatele Brána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.