Doll’s House: York Notes for A-level everything you need to catch up, study and prepare for and 2023 and 2024 exams and assessments

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doll’s House: York Notes for A-level everything you need to catch up, study and prepare for and 2023 and 2024 exams and assessments koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Get everything you need to achieve your full potential at English Literature A Level or AS with York Notes Study Guides, now updated for Assessment Objectives 1 to 5.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Henrik Ibsen , Frances Gray

Zobrazit všechny knihy autora Henrik Ibsen, Frances Gray
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.