Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slavné drama norského klasika, které v době svého vzniku šokovalo společnost kritickým pohledem na postavení ženy v tehdejší společnosti, je dodnes vyhledávaným titulem v repertoáru českých i světových divadel. Mistrovsky napsaná postava hlavní ženské hrdinky Nory přitahuje nejen herečky, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domeček pro panenky /Nora/, 2. vydání je 189 Kč

Výběr knih autora Henrik Ibsen

Zobrazit všechny knihy autora Henrik Ibsen
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.