Domácí krabičková dieta a "tukožrouti"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domácí krabičková dieta a "tukožrouti" koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí krabičková dieta a "tukožrouti" koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí krabičková dieta a "tukožrouti" koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí krabičková dieta a "tukožrouti" koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Že byste si přáli jíst a zároveň hubnout? Žádné jídlo sice nemá tak zázračnou vlastnost, že čím více byste ho jedli, tím hubenější budete, ale naštěstí existují potraviny obsahující látky, které rychleji spalují kalorie, podporují metabolismus a mají ve svém složení mnoho dalších pozitivních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domácí krabičková dieta a "tukožrouti" je 213 Kč

Výběr knih autora Alena Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Doležalová
Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.