Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 53 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
56 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cvičebnice pro 1. ročník jsou určena pro všechny šikovné prvňáčky k procvičení probírané z prvouky. Úkoly seřazené podle obtížnosti hravou formou pomoci křížovek, spojovaček a veselých obrázků procvičují především schopnost dětí soustředit se, přemýšlet a porozumět zadání. Na konci publikací je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domácí procvičování - Prvouka 1. ročník je 54 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.