Malá škola pro předškoláky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 71 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá škola pro předškoláky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá škola pro předškoláky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá škola pro předškoláky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá škola pro předškoláky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
66 Kč
Není skladem

Malá škola pro předškoláky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem úkolu je všestranný rozvoj dítěte, především schopností, které mu v budoucnu pomohou úspěšně zvládnout jeho školní začátky. Kniha pomáhá rozvíjet grafomotorické schopnosti, soustředění a učí děti porozumět zadání. V knize najdete úkoly, ve kterých dítě obtahuje přerušované linky.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá škola pro předškoláky je 75 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.