Domek u jezera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domek u jezera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domek u jezera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Domek u jezera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domek u jezera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Před rokem pohřbila svého manžela. Před rokem ho držela za ruku a řekla mu poslední sbohem. Od té doby je zničená žalem a tráví většinu svých zoufalých dní někde mezi pokusem zapamatovat si každý sebemenší detail jejich společného života a snahou zapomenout na to všechno. Prázdnotu v srdci se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domek u jezera je 303 Kč

Výběr knih autora Jasinda Wilder

Zobrazit všechny knihy autora Jasinda Wilder
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.