Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha „Domů do říše“ zkoumá vývoj na územích, která byla na podzim 1938 odtržena od Československa a posléze se z nich stala Říšská župa Sudety. Popisuje průběh začleňování území souhrnně nazývaného Sudety do tzv. Velkoněmecké říše, zavádění německých právních norem, nacifi kaci politického a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domů do říše - Konrád Henlein a říšká župa Sudety (1938-1945) je 333 Kč

Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.