Domy s nulovou spotřebou energie - Geniální návrh, nebo nesmyslná regulace EU?"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domy s nulovou spotřebou energie - Geniální návrh, nebo nesmyslná regulace EU?" koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domy s nulovou spotřebou energie - Geniální návrh, nebo nesmyslná regulace EU?" koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Domy s nulovou spotřebou energie - Geniální návrh, nebo nesmyslná regulace EU?" - kolektiv autorů;Gebauer Pavel. Členské státy EU budou muset podle směrnice Evropské unie do roku 2018 zajistit, aby nové a nově významně rekonstruované budovy užívané a vlastněné orgány veřejné moci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domy s nulovou spotřebou energie - Geniální návrh, nebo nesmyslná regulace EU?" je 137 Kč

Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.