Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naše země stagnuje, stagnuje politicky, stagnuje ekonomicky, a navíc ve světě zcela ztratila svou bývalou pozici a re¬spekt. S trochou ironie lze použít známý výrok „země, která nevzkvétá“. Bohužel ne všichni si to uvědomují. A ještě méně je pak chápána příčina tohoto dnešního nevzkvétání.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dílčí reformy jsou málo, řešením je systémová změna je 173 Kč

Výběr knih autora Václav Klaus

Zobrazit všechny knihy autora Václav Klaus
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.