Don Bosko a vrabci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Don Bosko a vrabci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Don Bosko a vrabci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
41 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Projekt Moje malá knihovnička je určen dětem v předškolním a raném školním věku. Obsahuje tři tematicky různé řady: Biblické příběhy, Svět víry a Vzory a světci.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Don Bosko a vrabci je 40 Kč

Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.