Dorého bible

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dorého bible koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dorého bible koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dorého bible koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dorého bible koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dorého bible - Lindgren Torgny. Gustave Doré, francouzský malíř a grafik 19. století, dosáhl nejvýraznějšího úspěchu právě ilustracemi k Bibli. Toto dílo se stalo jakýmsi odrazovým můstkem, nebo lépe inspirací jednomu z nejzajímavějších současných švédských spisovatelů Torgnymu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dorého bible je 191 Kč

Výběr knih autora Torgny Lindgren

Zobrazit všechny knihy autora Torgny Lindgren
Výběr knih vydavatele Havran Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havran Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.