Dovolená na jachtě - Kompletní průvodce dovolenou na plachetnici.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dovolená na jachtě - Kompletní průvodce dovolenou na plachetnici. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dovolená na jachtě - Kompletní průvodce dovolenou na plachetnici. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Dovolená na jachtě pomůže splnit právě ten sen, který mnozí snili při baterce, pod peřinou, při četbě dobrodružných knížek. Dokáže odpovědět na spoustu otázek, které je možné ve vztahu k dovolené na moři položit. Snad každý někdy pomyslel jaké by bylo plout na plachetnici mořem,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dovolená na jachtě - Kompletní průvodce dovolenou na plachetnici. je 225 Kč

Výběr knih autorů František Novotný , Jaroslav Foršt

Zobrazit všechny knihy autora František Novotný, Jaroslav Foršt
Výběr knih vydavatele IFP Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele IFP Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.