O Platonovi 4 - Druhý život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O Platonovi 4 - Druhý život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O Platonovi 4 - Druhý život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O Platonovi 4 - Druhý život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
O Platonovi 4 - Druhý život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Není skladem

O Platonovi 4 - Druhý život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tetralogie „O Platonovi“: jedná se o jedinečnou tetralogii, která je dosud jediným komplexním dílem o Platonově životě a filozofii v českém jazyce. Autor nám zanechal nejen velmi čtivý text, ale i dílo, které poskytuje řadu odkazů do knih samotného Platona. Každý díl obsahuje rozsáhlý rejstřík…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O Platonovi 4 - Druhý život je 370 Kč

Výběr knih autora František Novotný

Zobrazit všechny knihy autora František Novotný
Výběr knih vydavatele Nová Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.