Dovolená v Dubaji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dovolená v Dubaji koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dovolená v Dubaji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dovolená v Dubaji koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dovolená v Dubaji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dovolená v Dubaji koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
131 Kč
Není skladem

Krátký popis
Antonín si přehrával v hlavě svůj poslední vyhazov. Byl přesvědčen, že kdyby jednal jinak, svědomí by mu omotalo jeho vlastní střeva kolem krku. Ale co to dnes znamená? Jednat správně. Má to nějaké objektivní opodstatnění? Žijeme přece v postmoderním blobu relativnosti. Má vůbec v dnešním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dovolená v Dubaji je 138 Kč

Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.