Moučný mozek: Celoživotní plán

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moučný mozek: Celoživotní plán koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Perlmutterova vědecká, a přece obecně přístupná metoda zaměřená především na snížení rizika mozkových onemocnění, si umí poradit také s nadváhou, cukrovkou, depresí, nespavostí, alergií, vysokým krevním tlakem, ADHD a s mnoha dalšími potížemi. Nová kniha ji zpracovává jako praktický, široce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moučný mozek: Celoživotní plán je 227 Kč

Výběr knih autora David Perlmutter

Zobrazit všechny knihy autora David Perlmutter
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.