Drum Play-Along 2: 7 etud pro bicí soupravu & piano

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drum Play-Along 2: 7 etud pro bicí soupravu & piano koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drum Play-Along 2: 7 etud pro bicí soupravu & piano koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drum Play-Along 2: 7 etud pro bicí soupravu & piano koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento druhý soubor 7 etud je opět koncipován pro začátečníky s jednoduššími party, zvláště pro bicí soupravu. Je zde zachováván koncept s nepatrnou narůstající náročností, aby si začínající hráči mohli zahrát komorní hru s jiným nástrojem bez větších technických problémů. Jsou zde nabídnuty pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drum Play-Along 2: 7 etud pro bicí soupravu & piano je 170 Kč

Výběr knih autora Libor Kubánek

Zobrazit všechny knihy autora Libor Kubánek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.