Drzý bastard

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drzý bastard koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Drzý bastard koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drzý bastard koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drzý bastard koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
"Byl to někdo, kdo patřil do mých nejdivočejších fantazií, a ne na odpočívadlo kdesi uprostřed Nebrasky. Tento sexy drzý Australan jménem Chance byl posledním člověkem, o kterém bych si myslela, že ho potkám na své cestě z jedné strany země na druhou. Když se mi porouchalo auto, uzavřeli jsme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drzý bastard je 278 Kč

Výběr knih autorů Vi Keeland , Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland, Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.