Můj nejmilejší suvenýr

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj nejmilejší suvenýr koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Můj nejmilejší suvenýr koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Můj nejmilejší suvenýr koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj nejmilejší suvenýr koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj nejmilejší suvenýr koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Moje plánovaná dovolená pro dva se nečekaně proměnila v osamělý výlet. Než abych se tím trápila, sbalila jsem kufry s pocitem, že týden v luxusním hotelu je přesně to, co potřebuju. Ale jako by jedna katastrofa nestačila, ocitla jsem se bez střechy nad hlavou, stejně jako stovky dalších lidí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj nejmilejší suvenýr je 312 Kč

Výběr knih autorů Vi Keeland , Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland, Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.