Dům v plamenech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dům v plamenech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dům v plamenech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dům v plamenech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dům v plamenech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pete a Leigh slaví výročí a tak nechají své děti samotné doma. Čtrnáctiletá Chrissy zjistí, že se rodiče vrátí dřív, a tak spěchá bratra varovat na večírek, ale když se vrací domů, mají autonehodu. Chrissy po několika hodinách umírá. Kip je obviněn z jejího zabití. Nakonec však změní svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dům v plamenech je 320 Kč

Výběr knih autora Bonnie Kistler

Zobrazit všechny knihy autora Bonnie Kistler
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.