Dvanáct a půl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvanáct a půl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct a půl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct a půl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Dvanáct a půl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize autor zkoumá 12 lidských vlastností, které vedly k jeho úspěchu a štěstí v osobním a pracovním životě a nabízí cvičení, která vám pomohou tyto vlastnosti rozvinout. Zabývá se především tím co je ono "poloviční" v každém z nás – naše největší slabina - na jejíž zlepšení je třeba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvanáct a půl je 272 Kč

Výběr knih autora Gary Vaynerchuk

Zobrazit všechny knihy autora Gary Vaynerchuk
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.