Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 483 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Není skladem

Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
476 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Autoři : Gary Vaynerchuk, Rok vydání : 2013,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jab, Jab, Jab, Jab, Jab, Right Hook je 506 Kč

Výběr knih autora Gary Vaynerchuk

Zobrazit všechny knihy autora Gary Vaynerchuk
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.