Dvanáct srdcí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvanáct srdcí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct srdcí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Dvanáct srdcí; Autor: Casanova Petr; Dvanáct srdcí unikátním pohledem Chlapce, který hledá cestu životem, ukazuje, jak budovat mosty ve vztazích i jejich pilíře, a vysvětluje, proč ve vztazích nikdy není jen jeden vítěz a jen jeden poražený, ale vždycky jen dva vítězové, nebo ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Casanova

Zobrazit všechny knihy autora Petr Casanova
Výběr knih vydavatele First Class Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele First Class Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.