Protože

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Protože koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protože koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Protože; Autor: Casanova Petr; Výklady jsou věnovány strachu z osamělosti, partnerskému desateru, životním postojům, které ohrožují partnerský vztah, problému důvěry mezi partnery, žárlivosti, tématu odpuštění, péči o duševní zdraví nebo základním potřebám pro šťastný a ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Casanova

Zobrazit všechny knihy autora Petr Casanova
Výběr knih vydavatele First Class Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele First Class Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.