Edexcel Further Maths: Core Pure Year 2 Student Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Edexcel Further Maths: Core Pure Year 2 Student Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This Student Book provides full support for the Further Pure 2 paper in the Edexcel AS and A Level exams. The explanations throughout are clear and concise, with an emphasis on visual presentation, worked examples and learning by doing. Dedicated exercises in every chapter provide practice for…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.