EEG v intenzivní medicíně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 608 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

EEG v intenzivní medicíně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EEG v intenzivní medicíně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EEG v intenzivní medicíně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EEG v intenzivní medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
EEG v intenzivní medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
755 Kč
Není skladem

EEG v intenzivní medicíně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
652 Kč
Není skladem

Krátký popis

V současnosti se EEG stále více prosazuje na jednotkách intenzivní péče (JIP), kde se stává nezbytnou metodou např. u pacientů s poruchami vědomí různého charakteru, tedy nejen u pacientů s epileptickými záchvaty nebo status epilepticus, ale obecně u pacientů v kritickém stavu. Každá…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy EEG v intenzivní medicíně je 660 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Irena Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Irena Doležalová
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.