Ego je nepřítel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ego je nepřítel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego je nepřítel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ego je nepřítel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego je nepřítel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego je nepřítel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego je nepřítel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Často si myslíme, že ti druzí a vnější podmínky definují naše naděje na dosažení životního úspěchu a pocitu naplnění. Ve skutečnosti se náš největší nepřítel skrývá uvnitř nás: naše ego. Na počátku naší dráhy nás brzdí v učení a rozvíjení talentu. Rostoucí úspěch nás může oslepit, takže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ego je nepřítel je 276 Kč

Výběr knih autora Ryan Holiday

Zobrazit všechny knihy autora Ryan Holiday
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.