5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naučte se lépe zvládat stres a vyhněte se vyhoření Každý z nás se v životě musí vyrovnávat se stresem, což je do jisté míry v pořádku. Pokud je stres na zdravé úrovni, pomáhá nám zvládat složité životní situace a posiluje odolnost. Problém nastane, když se vymyká kontrole a nikdy nekončí. V tu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 5 resetů - Jak posílit mysl proti stresu a předejít vyhoření je 299 Kč

Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.