Eight Pieces of Silva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eight Pieces of Silva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Eight Pieces of Silva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eight Pieces of Silva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
From the multi-award-winning author of Orangeboy, an addictive mystery that refuses to let you go long after you turn the final page. Can Becks piece the jigsaw together and find her sister before Silva loses herself? Becks is into girls but didn't come out because she was never in. She lives…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eight Pieces of Silva je 235 Kč

Výběr knih autora Patrice Lawrence

Zobrazit všechny knihy autora Patrice Lawrence
Výběr knih vydavatele Hodder Children's Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Children's Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.