CHERUB: The Recruit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

CHERUB: The Recruit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

CHERUB: The Recruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
CHERUB: The Recruit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
The first title in the number one bestselling CHERUB series! James hits rock bottom before he''s offered a new start in an intriguing organisation ...A terrorist doesn''t let strangers in her flat because they might be undercover police or intelligence agents, but her children bring their mates…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy CHERUB: The Recruit je 265 Kč

Výběr knih autora Robert Muchamore

Zobrazit všechny knihy autora Robert Muchamore
Výběr knih vydavatele Hodder Children's Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Children's Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.