Ekonomická governance v hospodářsky vyspělých státech v kontextu mezinárodních vztahů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomická governance v hospodářsky vyspělých státech v kontextu mezinárodních vztahů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomická governance v hospodářsky vyspělých státech v kontextu mezinárodních vztahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ekonomická governance v hospodářsky vyspělých státech v kontextu mezinárodních vztahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ekonomická governance představuje formy vládnutí, ovládání či kontroly ekonomických procesů ve společnosti. Kniha přináší aktuální pohled na ekonomickou situaci v době současné finanční a ekonomické krize, analyzuje ekonomickou governanci v politice hospodářsky vyspělých zemí a v akcionářském…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomická governance v hospodářsky vyspělých státech v kontextu mezinárodních vztahů je 160 Kč

Výběr knih autora Ingeborg Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Ingeborg Němcová
Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.