El Amor en Los Tiempos de Colera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu El Amor en Los Tiempos de Colera aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: El Amor en Los Tiempos de Colera; Autor: Garcia Marquez Gabriel; Hlavním tématem románu kolumbijského autora je láska v různých podobách a proměnách v rozmezí od 2. poloviny 19. století až do počátku století dvacátého. ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Gabriel García Márquez

Zobrazit všechny knihy autora Gabriel García Márquez
Výběr knih vydavatele Debolsillo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Debolsillo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.