El telón: Ensayo en siete partes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

El telón: Ensayo en siete partes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

El telón: Ensayo en siete partes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

El telón: Ensayo en siete partes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: El telón: Ensayo en siete partes - Kundera Milan. Sólo el gran arte de la novela es capaz de desgarrar por un instante el telón de prejuicios y preinterpretaciones con que desciframos no sólo nuestra vida sino la historia entera de la humanidad. Más aún: tal vez la novela sea el…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy El telón: Ensayo en siete partes je 221 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Tusquets

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tusquets
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.