Nechovejte se tu jako doma, příteli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nechovejte se tu jako doma, příteli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svazek obsahuje dva eseje Milana Kundery: Kdo je to romanopisec (z knihy Le rideau /Opona/, Gallimard 2005) a Nechovejte se tu jako doma, příteli (z knihy Les testaments trahis /Zrazené testamenty/, Gallimard 1993). Společným tématem esejů je zamyšlení romanopisce nad romanopiscem. Jeho vztah k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nechovejte se tu jako doma, příteli je 151 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.