Young ELI Readers 4/A2: The Jungle Book + Downloadable Multimedia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Young ELI Readers 4/A2: The Jungle Book + Downloadable Multimedia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Young ELI Readers 4/A2: The Jungle Book + Downloadable Multimedia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Jungle Book + CD audio About the series: The series Young ELI Readers is divided into four levels according to the language level of the readers. It's in line with the indications of the Common European Framework of Reference for Language and comprise useful language certification exercises…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Young ELI Readers 4/A2: The Jungle Book + Downloadable Multimedia je 173 Kč

Výběr knih autora Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.