Knihy džunglí (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihy džunglí (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dobrodružství ztraceného chlapce, jehož pronásleduje krutý chromý tygr Šer Chán, ale zachrání ho vlci. Získává jméno Mauglí a aby mohl být přijat do vlčí smečky, musí se za něj zaručit ještě další dvě zvířata: starý medvěd Balú, který vyučuje mláďata zákonům divočiny, a černý panter Baghéra.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihy džunglí (audiokniha) je 263 Kč

Výběr knih autora Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.