Eliáš a babička z vajíčka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Eliáš a babička z vajíčka aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Eliáš a babička z vajíčka, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
„S rodiči je to jako s počasím. Člověk si je nevybírá. Ať se nám líbí, nebo ne, prostě jsou tady a nemá cenu stěžovat si.“ Malý chlapec Eliáš sice dostává od svých vzdělaných rodičů hodně informací, které mu mají pomoci v orientaci ve světě, ale co naplat, že oslňuje příbuzenstvo a učitelky,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Iva Procházková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Procházková
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.