Elixír života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elixír života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elixír života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elixír života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elixír života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Elixír života - de Balzac Honoré. Honoré de Balzac (1799–1850), jeden z nejznámějších francouzských spisovatelů, se proslavil zejména obřím literárním dílem Lidská komedie (1842), v němž se snažil postihnout všechny aspekty života Francie v ponapoleonské době. V deseti povídkách z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elixír života je 322 Kč

Výběr knih autora Honoré De Balzac

Zobrazit všechny knihy autora Honoré De Balzac
Výběr knih vydavatele Odeon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Odeon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.