Ellie and the Cat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ellie and the Cat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ellie and the Cat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
A cautionary tale of brats, cats and a little bit of magic from much loved and best-selling author Malorie Blackman.Ellie is the rudest, most spoilt child her grandma has ever met and it''s time that she learnt a lesson! So with a little bit of magic and some help from Jolly the cat, Grandma''s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ellie and the Cat je 214 Kč

Výběr knih autora Malorie Blackman

Zobrazit všechny knihy autora Malorie Blackman
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.