Emerson´s Essays - First and Second Series

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Emerson´s Essays - First and Second Series aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Emerson´s Essays - First and Second Series - Emerson Ralph Waldo. The only collection of the complete First and Second Series of essays by America's most popular sage, available in an affordable paperback edition. A must for students of American culture and literature Publikace:…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ralph Waldo Emerson

Zobrazit všechny knihy autora Ralph Waldo Emerson
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.