Emily Vichrná: Nečekaný objev

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emily Vichrná: Nečekaný objev koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná: Nečekaný objev koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná: Nečekaný objev koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná: Nečekaný objev koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Emily Vichrná: Nečekaný objev koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
První díl bestsellerové série o mořské panně ve verzi pro začínající čtenáře. Emily žije celý život u moře na lodi. Neumí ale plavat! Maminka ji k moři totiž nechce pustit ani na krok. Až ve škole na hodině plavání se Emily poprvé odváží vkročit do vody… a stane se něco moc divného. Moře ji ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emily Vichrná: Nečekaný objev je 220 Kč

Výběr knih autora Liz Kesslerová

Zobrazit všechny knihy autora Liz Kesslerová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.