Emily Vichrná a proud času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emily Vichrná a proud času koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná a proud času koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná a proud času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emily Vichrná a proud času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Emily Vichrná a proud času koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devátý díl oblíbené série. Emily tentokrát čeká cesta do budoucnosti!Emily získá kouzelný kamínek, který umí plnit přání. Díky němu nahlédne do budoucnosti… a je to pohroma! Zkusí jiné přání, jenže každá cesta časem ji dovede do budoucnosti, která se vyvíjí nepříznivě buď pro suchozemce z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emily Vichrná a proud času je 203 Kč

Výběr knih autora Liz Kesslerová

Zobrazit všechny knihy autora Liz Kesslerová
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.