Empower Pre-intermediate/B1 Combo B with Digital Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 076 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Empower Pre-intermediate/B1 Combo B with Digital Pack koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 076 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Pre-intermediate Combo B Pack includes the second half of the Student's Book and print Workbook. The Digital Pack includes: Online Assessment, Digital Workbook and an eBook with audio and video, and Documentary Video, available on the Cambridge One platform.

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.