Encyklopedie moderního bylinářství P-Z

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie moderního bylinářství P-Z koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Encyklopedie moderního bylinářství P-Z koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderního bylinářství P-Z koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderního bylinářství P-Z koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderního bylinářství P-Z koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Několikadílný projekt našeho předního bylináře Josefa A. Zentricha vychází pod patronací Českomoravského svazu léčitelských umění a shrnuje jeho 40leté zkušenosti ze studia i praxe. Opírá se o teoretické postuláty a údaje z nejnovější odborné literatury s přihlédnutím k racionálním zkušenostem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie moderního bylinářství P-Z je 369 Kč

Výběr knih autora Josef Antonín Zentrich

Zobrazit všechny knihy autora Josef Antonín Zentrich
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.