English Explorer 1: Student´s Book with MultiROM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 534 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

English Explorer 1: Student´s Book with MultiROM koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
534 Kč
Skladem (odeslání ihned)

English Explorer 1: Student´s Book with MultiROM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
643 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Folio.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy English Explorer 1: Student´s Book with MultiROM je 588 Kč

Výběr knih autora Helen Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Helen Stephenson
Výběr knih vydavatele National Geographic

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.