Life Pre-Intermediate B1: Combo Split A with DVD and Workbook Audio CDs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life Pre-Intermediate B1: Combo Split A with DVD and Workbook Audio CDs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Life Pre-Intermediate B1: Combo Split A with DVD and Workbook Audio CDs - Stephenson Helen. Welcome to Life, an exciting new six-level adult series that turns learning English into an exploration of the world we live in. Drawing on National Geographic content, Life transforms the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life Pre-Intermediate B1: Combo Split A with DVD and Workbook Audio CDs je 539 Kč

Výběr knih autora Helen Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Helen Stephenson
Výběr knih vydavatele Cengage Learning

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cengage Learning
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.