English for Marketing and Advertising -- Učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu English for Marketing and Advertising -- Učebnice aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: English for Marketing and Advertising -- Učebnice; Autor: G 23BE ore Sylee,Hovorková Martina; PRODEJ TITULŮ NAKLADATELSTVÍ CORNELSEN VERLAG BYL UKONČEN .................................................................................................................................... Z…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Martina Hovorková , G 23BE ore Sylee

Zobrazit všechny knihy autora Martina Hovorková, G 23BE ore Sylee
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.